Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 10 octombrie 2017

Studiu: 8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA

Autor:

Pentru mai mult de o treime dintre români (35%) contează reputația unui centru, iar 8 din 10 clienți citesc review-urile înainte de a merge într-un centru SPA.

Așa reiese dintr-un studiu realizat de The Public Advisors în colaborare cu institutul de cercetare iSense Solution pe un eșantion de 515 persoane, despre percepția românilor asupra modului în care sunt influențați de review-uri în alegerea unui centru wellness & SPA.

,,Pentru a obține review-uri cât mai bune, este indicat să dezvoltăm o strategie bine pusă la punct. Este foarte important să le cereți clienților o evaluare a experienței petrecute în SPA la scurt timp după ce au folosit facilitățile dumneavoastră. Nu uitați să răspundeți review-urilor indiferent dacă acestea sunt sau nu pozitive, evitând o discuție în contradictoriu cu clientul. Astfel și clienții care urmează să citească aceste review-uri vor aprecia mai mult răspunsul dumneavoastră. O recenzie pe pagina hotelului sau a centrului SPA poate fi de multe ori acel instrument care îl influențează pe client în decizia finală înainte de a face rezervarea”, spune Raluca Mihălăchioiu, Managing Partner The Public Advisors.

Mai mult de jumătate dintre clienți (52%) așteaptă un răspuns în termen de 7 zile de la scrierea unei recenzii online, în special una negativă sau critică. Există totuși clienți mai exigenți care așteptă un răspuns în termen de 3 zile, în timp ce 21% așteaptă ca brandurile să aibă un timp de răspuns de 24 de ore sau mai puțin.

Conform studiului, review-urile sunt considerate importante în alegerea centrelor SPA. Astfel, 87% dintre respondenți declară că citesc recenziile, în timp ce 99% dintre aceștia sunt influențați de procentajul acestora în alegerea centrului SPA.

Totodată, 59% dintre clienți obișnuiesc să ofere review-uri după ce au vizitat centrul SPA, în timp ce 41% dintre aceștia nu oferă review.

„Aproape 3 din 5 români preferă să acorde review-uri pe rețelele de socializare, restul alegând să ofere recenzii pe site-ul centrului sau pe site-urile agregatoarelor de oferte. Cele mai multe păreri sunt pozitive, 96% din clienți acordă o recenzie pozitivă, în timp ce doar 4% dintre aceștia oferă un review negativ. Dintre cei care acordă aceste reviw-uri reputația centrului are o pondere de 40% în decizia de alegere pentru utilizatorii care frecventează centrele SPA cel puțin o dată la 3 luni”, adaugă Andrei Cânda, Managing Partner iSense Solutions.

Mai mult de jumătate dintre români spun că preferă să acorde review-uri pe rețelele de socializare, pe site-ul centrului SPA și pe site-urile agregatoarelor de oferte, iar cei mai puțini oferă un review pe bloguri sau forumuri.

 

Citeste si:

Job-ul pentru care nu există școală în România

Oaze de relaxare în vacarmul orașului

Din realitatea achizițiilor - Prețul dincolo de evaluare

Doctorul Zilei
Oamenii de știință avertizează! Din ce în ce mai mulți oameni se îmbolnăvesc...
AnimalZoo
De ce BOALĂ FATALĂ suferă o femeie din cauza morţii cățelului ei
Evz.ro
Ai termopane în casă? Autoritățile ȚI-AU PREGĂTIT LOVITURA de grație. Alți...
B1.ro
AVERILE JUPÂNILOR JUDEȚENI

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.