Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 12 septembrie 2017

A început expoziția auto de la Frankfurt, cu noua Dacia Duster printre vedete

Autor:

Ediția din 2017 a IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), eveniment care scoate în evidență, prin majoritatea exponatelor, reorientarea industriei auto către digitalizare. Sub titulatura „Future Now” („Viitorul acum”), organizatorii germani vor să demonstreze că mașinile considerate futuriste sunt, de fapt, exponenți ai prezentului.

Cea de-a 67-a ediție a celei mai mari expoziții germane de automobile, eveniment inclus în categoria saloanelor auto mondiale, și-a deschis în această dimineață porțile pentru reprezentanții presei și specialiști. În halele imense de la Messe Frankfurt, zeci de premiere mondiale ale producătorilor de mașini și componente strălucesc în lumina reflectoarelor încrezătoare în trecerea cu brio a ultimului test înante de intrarea pe piață.

Citeşte şi Frankfurt Motor Show, între nebunia SUV și absența unor mărci importante

Așa cum revista Capital a anunțat deja, printre vedete se numără două vehicule care au ca țară de origine România. Dacia Duster 2 și Ford EcoSport sunt două SUV-uri de mici dimensiuni produse la Mioveni, respectiv, Craiova, care deja au atras privirile a sute de vizitatori. Alături de acestea, modele ale unor mărci cunoscute precum Renault, Volkswagen, Citroen, Audi, Skoda, Opel, Seat, Mercedes-Benz sau Porsche își așteaptă cuminți momentul de glorie al prezentării în fața celor câteva mii de jurnaliști sosiți din toate colțurile lumii.Inevitabil, mulți dintre aceștia, încă se întreabă de ce lipsesc de la IAA 2017 mărci importante precum Alfa Romeo, DS, Fiat, Infiniti, Jeep, Nissan, Peugeot, Mitsubishi sau Volvo. Dincolo de explicațiile publicate ieri de Capital, merită menționată declarația lui Matthias Wissmann, președintele Asociației Industriei Auto Germane (VDA), organizatorul expoziției. „IAA are loc în vremuri neobișnuite. Starea de spirit a publicului și a politicienilor este extrem de provocatoare. Publicația germană Automobilwoche a «lovit cuiul în cap» titrând «Niciodată IAA nu a avut o asemenea încărcătură politică». Și aici nu ne referim doar la campania electorală din Germania, ci și la dezbaterea aprinsă privind viitorul motoarelor diesel”.

Prin urmare, pe lângă digitalizare, conectivitate, reducerea emisiilor poluate și elementele de deplasare autonomă, constructorii se luptă să găsească soluții viabile pentru a oferi cumpărătorilor alternative la propulsia convențională.

Printre cele mai importante noi vehicule din totalul de 228 de premiere mondiale, 64 de premiere europene și 39 de studii de design se numără modele uimitoare precum Audi A8, Bentley Continental GT, BMW M5, X3 sau X7 Concept, Citroen C3 Aircross, Ford Mustang, Hyundai Kona, Kia Stonic, Land Rover Velar, Mercedes-Benz Clasa S Coupe și Cabrio, ED A Concept și AMG Project One, Mini Electric Concept, Opel Gradland X, Renault Symbioz, Seat Arona, Skoda Karoq, Volkswagen T-Roc și I.D. Cross Concept. Despre toate acestea veți putea afla detalii de la echipa Capital aflată încă de ieri la Frankfurt.

 

 

 

Citeste si:

Noua Dacia Duster va fi prezentată pe 22 iunie

A doua generație Dacia Duster: primele informații și imagini oficiale VIDEO

FOTO Dacia Duster 2 a fost prezentată oficial la Frankfurt Motor Show. Iată detaliile

AnimalZoo
A dormit întreaga viaţă pe o podea de ciment. Priviţi reacţia lui când vede...
Ziare.com
Porsche a lansat la apa un super-iaht exclusivist de 21 de milioane de dolari...
Doctorul Zilei
Prof. dr. Leon Dănăilă: ”O boala este formată 50% din stare organică și 50%...
Evz.ro
ATENŢIE, VINE URGIA URGIILOR! Anunţul Societăţii Meteorologice este clar! VA...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.