Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
miercuri, 27 decembrie 2017

Cristian Milea, Opel: „Lipsa de predictibilitate și eliminarea timbrului de mediu, impact sever pentru piața auto”

Autor:

Cristian Milea, Country Director România la Opel Southeast Europe, a explicat pentru Capital care au fost evenimentele care au influentat piața auto în 2017, ce impact au avut acestea și ce perspective ia în calcul pentru 2018.

Capital: Cum estimați că se va incheia anul 2017 pentru compania dvs.?

Cristian Milea: Marca Opel are rezultate excelente, anul acesta continuând trendul ascendent din ultimii ani. După 11 luni avem aproape 6.000 de unități înmatriculate și o cotă de piață de 5%. Ne așteptăm să încheiem anul cu o cotă de piață de peste 5%, ținând cont de rezultatul excelent atins în luna decembrie, marca Opel fiind la momentul acesta pe locul 3 la înmatriculări și având o cotă de piață de 6,98%.

Capital: La câte unități se va ridica piața auto, în total, în 2017?

Cristian Milea: Estimez că înmatriculările vor fi în jur de 129.000 de unități.

Capital: Care sunt evenimentele care au influentat piața auto în 2017 și cât de profunde au fost modificările generate de acestea?

Cristian Milea: Provocările întâmpinate în 2017 au vizat în principal lipsa de predictibilitate a pieței și eliminarea timbrului de mediu care a continuat să aibă un impact sever nu numai pentru piața auto, dar și pe întreg socialul românesc şi pe bugetul de stat. Măsura are ca efect intrarea în țară a unui contingent foarte numeros de vehicule vechi dintre care peste 70% au peste 10 ani de utilizare.

Capital: Cum estimați că va evolua compania dvs. în 2018?

Cristian Milea: Ținând cont de noile modele lansate pe finalul acestui an în segmentul în creștere al modelelor crossover și SUV, ne așteptăm să continuăm trendul ascendent.

Capital: Care sunt măsurile legislative sau fiscale care vor influența evoluția pieței în 2018?

Cristian Milea: Consider că piața are potențial de creștere și sper în intervenția factorilor de reglementare din perspectiva reglementării fiscalizării importului de vehicule  rulate și a timbrului de mediu.

Citeste si:

Ce mașini electrice puteți achiziționa cu bonus de 10.000 de euro de la stat

EXCLUSIVITATE Mașinile mai vechi de 12 ani vor efectua ITP anual

Mai puțin de 10% din totalul mașinilor rulate comercializate în România anul trecut au avut istoricul verificat

Evz.ro
PROFA PERVERSĂ, suspendată. STORCEA PLĂCERI CARNALE nebănuite din bărbaţi CU...
Evz Monden
Pe Cruduţa o vezi mereu la televizor, dar ştiai cum arată MAMA ei?
AnimalZoo
Ei se numără printre cei mai MICI căței din lume! Sunt puțin mai mari decât...
Doctorul Zilei
Boala gravă și perfidă pe care poți să o ai de 20 de ani fără să știi....
Infoactual
Efectele abuzurilor din copilărie sunt la fel de puternice şi în perioada...
dcnews
Ce se întâmplă dacă arunci uleiul folosit la chiuvetă
Kanal D
Accident deosebit de grav! 11 morti si 44 de raniti dupa ce un autocar s-a...
Economica
Breaking news! România este sub stare de urgenţă
Ziare.com
Modificari importante in autorizarea lucrarilor de construire
Autobuild
Masina ta se încălzește greu? Uite un pont ca să nu mai tremuri 20 de minute...
Adevarul
Mituri despre daci: cele mai faimoase legende despre strămoşii noştri
Stirile Tvr.ro
Gazul și petrolul nostru, în atenția Chinei. O corporație chineză intră pe...
Click
A murit din cauza unei eșarfe! Destinul tragic al actriței care a jucat-o pe...
Agrointeligenta
FAMILIA GRIGORIU, puternică și după ce A VÂNDUT IRLANDEZILOR!

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.