Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
joi, 21 septembrie 2017

De la București la Brașov cu doar 30 de lei și în doar două ore și jumătate

Autor:

Compania Softrans va demara de mâine o nouă cursă Craiova – București – Brașov cu o garnitură Hyperion care pune la dispoziția pasagerilor climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat și scaune ergonomice.

Grupul Softronic din Craiova, din care fac parte companiile Softronic  - producător de  rame și locomotive electrice și Softrans - transportator feroviar, a anunțat intrarea în exploatare a celui de al doilea tren de tip Hyperion. Cu un design atractiv, podea joasă, un interior ultramodern și dotari de nivel european care includ climatizare, suspensie cu perne de aer, wifi integrat și scaune ergonomice, garnitura Hyperion a devenit cunoscută odată cu intrarea în exploatare pe linia Craiova – București – Constanța, având un preț mult mai redus decât cel solicitat de CFR Călători. De asemenea, trenul grupului Softronic ajungea de la București la Constanța mult mai repede decât garniturile operatorului național de stat.

După succesul repurtat cu primul tren Hyperion, compania a anunțat intrarea în exploatare, începând cu 21 septembrie, a unei a doua garnituri de acest fel. Această a doua garnitură va ajunge de la Craiova la București în circa trei ore și de la București la Brașov în doar două ore și jumătate. Prețul aferent unei călătorii de la Craiova la București este de 40 de lei, iar de la București la Brașov de numai 30 de lei. Prin comparație, cel mai rapid tren al CFR Călători parcurge distanța București – Brașov ceva mai repede, în două ore și 20 de minute (IRN 10641), dar călătoria costă 48,6 lei.

Uzina Softronic din Craiova, singura fabrică producătoare de rame şi locomotive elec­trice din Europa de Est, a investit 4,3 milioane de euro în 2014 pentru a construi primul tren electric de mare viteză (max. 160 km/h) Hyperion, iar această a doua garnitură va fi urmată de o a treia pentru care încă sunt căutate surse de finanțare.

Citește și: Trenul care parcurge ruta București – Constanța în doar două ore și costă 40 de lei

 

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: Editura Evenimentul și Capital S.R.L.
Se lansează Evenimentul istoric, o revistă interesantă și inedită care ...

Autor: Adserving iAgency.ro
De ce sa alegi serviciile de inchirieri auto din Otopeni daca vii in Bucuresti

Evz.ro
SALARIUL COLOSAL pe care VEDETA de la KanalD îl încasează LUNAR. Este vorba...
Evz Monden
Lili Sandu, un TRUP ARMONIOS datorită unei băuturi speciale. Am aflat...
AnimalZoo
Acest cățel striga după ajutor. Finalul poveştii sale te va lăsa FĂRĂ CUVINTE!
Doctorul Zilei
4 TRĂSĂTURI de bază pe care le au în comun toți oamenii inteligenți
Infoactual
Efectele abuzurilor din copilărie sunt la fel de puternice şi în perioada...
dcnews
TÂRGUL de TURISM al ROMÂNIEI, 22-25 februarie. Informații complete
Kanal D
Trupul Danielei a fost gasit in frigiderul casei in care lucra ca menajera!...
Economica
Ce se întâmplă în România cu GAZELE şi CURENTUL ELECTRIC
Ziare.com
Skoda a anuntat ofertele pentru programul Rabla 2018 - ce masini poti cumpara...
Autobuild
VIDEO - Ce a pățit motociclistul-poliţist luptător de K1 care a bătut trei romi!
Adevarul
Românul care şi-a uitat soţia într-o parcare din Ungaria
PlayTech
FBI, CIA și NSA avertizează: nu cumpărați telefoane Huawei și ZTE
Stirile Tvr.ro
Gazul și petrolul nostru, în atenția Chinei. O corporație chineză intră pe...
Click
A murit din cauza unei eșarfe! Destinul tragic al actriței care a jucat-o pe...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.