Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
miercuri, 02 august 2017

Ferrari va dezvolta un nou vehicul, mai spațios, de nișă

Autor:

Surse din cadrul companiei italiene Ferrari au dezvăluit că șeful constructorului din Maranello, Sergio Marchionne, pregătește o nouă strategie care include un „vehicul utilitar” care, aparent, nu va fi un SUV.

Ideea că Ferrari ar putea include în gama sa de produse sport de lux un SUV a fost dezmințită de nenumărate ori de Sergio Marchionne, CEO al scuderiei din Maranello. Cu toate acestea, oficiali ai companiei care au dorit să își păstreze anonimatul au declarat pentru Bloomberg că în noua strategie, care va fi prezentată la începutul lui 2018, apare și dezvoltarea unui „utility vehicle” cu patru uși menit să majoreze substanțial vânzările mărcii. Analiștii occidentali consideră că includerea în gamă a unui SUV care să concureze cu modele ale unor mărci precum Maserati, Bentley sau Lamborghini ar fi o decizie greșită, iar acest detaliu corespunde cu declarațiile anterioare ale lui Marchionne, însă „dacă italienii vor construi un vehicul mai spațios, care arată ca un Ferrari, sună ca un Ferrari și se conduce ca un Ferrari, acesta va fi un… Ferrari”.

Fără a da prea multe detalii, sursa celor de la Bloomberg susține că vehiculul denumit intern „Ferrari Utility Vehicle” ar putea lansa o nouă nișă pe piața auto și ar putea dubla vânzările actuale ale companiei. Doar că, lucru mai puțin cunoscut, asta ar duce la o nouă clasificare a firmei în privința obligativității standardelor de poluare. Astfel, dacă acum Ferrari este inclusă în categoria micilor producători (sub 10.000 de vehicule pe an) și beneficiază de scutiri de la încadrarea în plafoanele obligatorii de poluare, depășirea acestui prag de producție va obliga scuderia să producă mașini cu motoare mai puțin poluante. În acest caz, tot mai multe modele Ferrari vor fi echipate cu sisteme hibride menite să păstreze puterea, dar și să reducă emisiile poluante.

În prezent, Farrari produce anual mai puțin de 8.000 de mașini, în 2019 fiind programată atingerea plafonului de 9.000 de unități. Grație noului vehicul și, eventual, derivatelor acestuia, producția ar putea ajunge în 2021 la circa 15.000 de unități. Cu o producție mult crescută, intră, de asemenea, în discuție ideea de exclusivism. Oare clienții vor mai fi dispuși să plătească sume considerabile pentru mașini văzute tot mai des pe șosele? Ei bine, aceeași sursă Bloomberg consideră că noul model Ferrari se va adresa în special zonei asiatice, clienții din Europa și Statele Unite neavând motive să se teamă de pierderea imaginii oferite de conducerea unui Ferrari. Rămâne de văzut care este cu adevărat strategia lui Marchionne și „cât de Ferrari” va fi viitorul model.

Citeste si:

Campioni pe cărări de munte: cele mai bune mașini 4X4

Noua Dacia Duster va fi prezentată pe 22 iunie

A doua generație Dacia Duster: primele informații și imagini oficiale VIDEO

Doctorul Zilei
Oamenii de știință au descoperit PLANTA care combate DEMENȚA și îmbunătățește...
Economica
Lege-ŞOC despre AUTOSTRĂZILE din România
Click
Fostul principe Nicolae, umilit la înmormântarea Regelui Mihai: ”Voi merge pe...
AnimalZoo
Boxerul “CĂPȘUNĂ”, un paznic ce iubește drumețiile, a devenit vedetă în Ungaria!

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.