Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 08 august 2017

GfK: Aproape de două ori mai mulți oameni preferă vacanțele relaxante în locul celor active

Autor:

Atunci când vine vorba de vacanţă, peste jumătate dintre oameni spun că preferă o vacanță în care să se relaxeze. Acest lucru se compară cu puțin peste o treime care preferă o vacanță activă, iar 6% nu sunt hotărâți ce tip de vacanță preferă, potrivit unui sondaj online realizat de GfK în 17 țări.

 

Prezența copiilor în familie pare să influențeze în mică măsură preferințele de vacanță ale oamenilor, comparativ cu media internațională. Doar două treimi (62%) dintre cei cu copii cu vârsta sub șase ani sau cei cu copii între șase și douăsprezece ani favorizează vacanțele relaxante și puțin peste o treime pe cele active.
Familiile cu adolescenți sunt ușor mai înclinate spre vacanțe active decât celelalte,vacanțele de relaxare devinind mai puțin populare, scăzând la 57%, în timp ce cele active cresc la 39%.

Global, cele mai mari diferențe pe care le remarcăm sunt pe grupuri de vârstă. Adolescenții sunt cei mai înclinați să favorizeze vacanțele active, 43% dintre aceștia optând pentru ele și 51% alegând o vacanță relaxantă. Preferința pentru vacanțe active scade constant cu înaintarea în vârstă, terminând cu cei în vârstă de 50 de ani și cei cu vârsta de 60 de ani sau peste. Doar o treime dintre acești respondenți optează pentru concedii active.
Cu toate acestea, grupul de vârstă cel mai “predispus” la vacanțe de relaxare nu este cel mai în vârstă, ci cei din categoria 40+ care le aleg în cea mai mare proporție (64%). Comparați aceasta cu cei de peste 60 de ani, printre care 57% spun că preferă vacanțele relaxante.

"Valoarea acestor concluzii pentru industria turismului constă în îmbinarea acestor date cu informațiile despre călătorii, care se bazează pe datele despre rezervările directe din punctele de vânzare. Cu această abordare multi-stratificată, înțelegem ce tipuri de rezervări se fac și de către cine - ajutând clienții noștri să își ajusteze segmentarea targetului și să identifice potențialul clienților, atât la nivel global, cât și la nivel de țară”, comentează Laurence Michael, director global GfK pentru cercetare în domeniul turismului.

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: C.P.O. Economics Srl
10 lucruri bine de stiut despre centralele pe lemne

Autor: PSK Solution SRL-D
Bioo.ro – produse bio si naturale de cea mai buna calitate

Evz.ro
Oreste a primit ÎNCĂ O VESTE-BOMBĂ! Duşmanii lui au încasat o LOVITURĂ GREA....
Doctorul Zilei
Cinci teste medicale, recomandate femeilor, care depistează cancerul înainte...
AnimalZoo
O pisica uriașă a băgat spaima în englezi
Evz Monden
Exploziv! Brigitte Sfat, AMOR NEBUN cu Catalin Cazacu. Uite CINE i-a dat de...
Infoactual
Tornada in Marea Neagra (Video)
Ziare.com
Guvernul a aprobat o OUG prin care Damen poate prelua Santierul Naval...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.