Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 12 septembrie 2017

ING România lansează primul credit de nevoi personale online

Autor:

ING România lansează primul credit de nevoi personale online, ce poate fi obținut printr-un proces complet online în doar 15 minute. Produsul va fi disponibil treptat, în următoarele două săptămâni, pentru cei aproape 1,3 milioane de clienți activi ING, prin Home’Bank. Clienții care accesează noul produs ING beneficiază de aceleași condiții ca în cazul creditelor de nevoi personale contractate în agenții: aceleași costuri și valoare maximă împrumutată (90.000 de lei), fără documente suplimentare.

Creditul instant online de nevoi personale poate fi contractat datorită protocolului de lucru cu ANAF și a semnăturii electronice certificate, care înlocuiește semnătura fizică, având aceeași valoare legală. În procesul de a obține creditul, clientul ING solicită emiterea unui certificat digital de către InfoCERT SPA Italy, prin intermediul Home’Bank, pe care îl va folosi pentru a semna termenii și condițiile creditului. InfoCERT SPA Italy este cea mai mare autoritate de certificare din Europa, colaborează cu Comisia Europeană și sprijină companiile să inoveze modul de a interacționa cu clienții și procesele operaționale, prin soluții digitale. Obținerea semnăturii electronice certificate este gratuită pentru clienții ING și se realizează instantaneu.

Aceleași condiții de acordare a împrumuturilor online și offline

Etapele de obținere a unui credit instant online includ completarea datelor cu caracter personal de către client, obținerea instantanee a semnăturii electronice calificate, verificarea solvabilității clientului la ANAF și Biroul de Credit, semnarea electronică a documentelor de împrumut, după care suma aprobată este transferată în contul curent al clientului. Toată documentația este trimisă pe adresa lui de e-mail atașată contului. Întregul proces de acordare durează aproximativ 15 minute.

Pentru a îndeplini criteriile de eligibilitate, clientul trebuie să aibă cel puțin 18 ani, să fi fost angajat timp de cel puțin un an și cel puțin 6 luni la actualul angajator, să aibă venituri stabile (salariu sau pensie) raportate la ANAF, de minim 1.000 de Lei. 

Costurile de acordare a împrumuturilor de nevoi personale instant online sunt aceleași ca și în cazul celor contractate la sediile ING. Pentru a obține un credit de nevoi personale la ING, online sau în sediu, clientul trebuie să achite o taxă de analiză de 200 de lei, iar dobânda anuală aferentă creditului variază între 8,25% și 11,95%. Aceasta este determinată de veniturile clientului încasate în contul său ING, de alegerea asigurării și de valoarea împrumutului. Pentru obținerea semnăturii electronice calificate, ING nu percepe costuri suplimentare.

 

Cât de digitalizați sunt consumatorii români

Gradul de conectivitate la Internet a înregistrat o creştere de 11% în ultimii doi ani în gospodării, până la 72%, faţă de media europeană de 85%. 

Românii sunt utilizatori avizi de social media, dar mai puțin entuziaști când vine vorba de internet banking. Cu toate acestea, tendințele indică un mare potențial: în ultimii doi ani, piața de e-commerce s-a dublat, 80% din tineri (cu vârsta cuprinsă între 16 și 34 de ani) au accesat Internetul de pe dispozitivele mobile, iar abilitățile digitale sunt în creștere.

Penetrarea banking-ului online a obținut o rată incredibilă de creștere, mai ales de pe dispozitivele mobile – de exemplu, numărul de accesări ale conturilor de internet banking de pe smartphone a crescut cu 214%, de la 40,6 milioane de autentificări, la 87 de milioane, în intervalul 2015 – 2016. Numărul de tranzacții realizate de pe mobil, în aceeași perioadă, a crescut cu 207%, de la 6 milioane de tranzacții, la 12,7 milioane. 

În cazul ING, la finalul primului semestru din acest an, peste 700.000 de clienți au folosit Home'Bank și s-au autentificat de 35 de milioane de ori, în 63% din cazuri, de pe telefoanele mobile. În primul semestru din 2017, clienții ING au realizat peste 10,4 milioane de tranzacții din aplicație, cu 26% mai mult decât în perioada similară a din 2016.

Analizând comportamentul clienților ING, este evident că aceștia preferă canalele de comunicare online în relația cu banca: 95% dintre aceștia aleg să interacționeze cu ING online și doar 5% aleg unitățile sau call center. Numărul de interacțiuni și solicitări de la clienți via dispozitive mobile s-a dublat, în ultimul an. 

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: Fundația Nadia Comaneci
“Scurtciruit”, un film emotionant sustinut de Fundatia Nadia Comaneci

Autor: Multiact Media
Tai Ji Quan, arta marțială chinezească cu efecte terapeutice

Evz.ro
MOTIVUL IREAL pentru care ACTRIȚA din Las Fierbinți a fost UCISĂ. Apropiații...
Evz Monden
MARTURISIRI DE SENZAȚIE! Cătălin Botezatu, despre prima PARTIDĂ DE AMOR
AnimalZoo
ȘOCANT! Uite ce PROTEJA un câine acoperit cu ZĂPADĂ
Doctorul Zilei
4 TRĂSĂTURI de bază pe care le au în comun toți oamenii inteligenți
Infoactual
Efectele abuzurilor din copilărie sunt la fel de puternice şi în perioada...
dcnews
ANM, prognoza meteo. Temperaturi resimțite, INDICE DE RĂCIRE- HARTĂ
Kanal D
Ce a postat, ULTIMA OARA pe Facebook, actrita din serialul Las Fierbinti,...
Economica
Veste BOMBĂ despre CENTRALA ta de acasă. Este TOXICĂ!
Ziare.com
Revolutia fiscala face prapad la IMM-uri: Un antreprenor din doi va face...
Autobuild
VIDEO - Ce a pățit motociclistul-poliţist luptător de K1 care a bătut trei romi!
Adevarul
Semnificaţia declaraţiilor ministrului Tudorel Toader
PlayTech
FBI, CIA și NSA avertizează: nu cumpărați telefoane Huawei și ZTE
Stirile Tvr.ro
Gazul și petrolul nostru, în atenția Chinei. O corporație chineză intră pe...
Click
A murit din cauza unei eșarfe! Destinul tragic al actriței care a jucat-o pe...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.