Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 12 septembrie 2017

ING România lansează primul credit de nevoi personale online

Autor:

ING România lansează primul credit de nevoi personale online, ce poate fi obținut printr-un proces complet online în doar 15 minute. Produsul va fi disponibil treptat, în următoarele două săptămâni, pentru cei aproape 1,3 milioane de clienți activi ING, prin Home’Bank. Clienții care accesează noul produs ING beneficiază de aceleași condiții ca în cazul creditelor de nevoi personale contractate în agenții: aceleași costuri și valoare maximă împrumutată (90.000 de lei), fără documente suplimentare.

Creditul instant online de nevoi personale poate fi contractat datorită protocolului de lucru cu ANAF și a semnăturii electronice certificate, care înlocuiește semnătura fizică, având aceeași valoare legală. În procesul de a obține creditul, clientul ING solicită emiterea unui certificat digital de către InfoCERT SPA Italy, prin intermediul Home’Bank, pe care îl va folosi pentru a semna termenii și condițiile creditului. InfoCERT SPA Italy este cea mai mare autoritate de certificare din Europa, colaborează cu Comisia Europeană și sprijină companiile să inoveze modul de a interacționa cu clienții și procesele operaționale, prin soluții digitale. Obținerea semnăturii electronice certificate este gratuită pentru clienții ING și se realizează instantaneu.

Aceleași condiții de acordare a împrumuturilor online și offline

Etapele de obținere a unui credit instant online includ completarea datelor cu caracter personal de către client, obținerea instantanee a semnăturii electronice calificate, verificarea solvabilității clientului la ANAF și Biroul de Credit, semnarea electronică a documentelor de împrumut, după care suma aprobată este transferată în contul curent al clientului. Toată documentația este trimisă pe adresa lui de e-mail atașată contului. Întregul proces de acordare durează aproximativ 15 minute.

Pentru a îndeplini criteriile de eligibilitate, clientul trebuie să aibă cel puțin 18 ani, să fi fost angajat timp de cel puțin un an și cel puțin 6 luni la actualul angajator, să aibă venituri stabile (salariu sau pensie) raportate la ANAF, de minim 1.000 de Lei. 

Costurile de acordare a împrumuturilor de nevoi personale instant online sunt aceleași ca și în cazul celor contractate la sediile ING. Pentru a obține un credit de nevoi personale la ING, online sau în sediu, clientul trebuie să achite o taxă de analiză de 200 de lei, iar dobânda anuală aferentă creditului variază între 8,25% și 11,95%. Aceasta este determinată de veniturile clientului încasate în contul său ING, de alegerea asigurării și de valoarea împrumutului. Pentru obținerea semnăturii electronice calificate, ING nu percepe costuri suplimentare.

 

Cât de digitalizați sunt consumatorii români

Gradul de conectivitate la Internet a înregistrat o creştere de 11% în ultimii doi ani în gospodării, până la 72%, faţă de media europeană de 85%. 

Românii sunt utilizatori avizi de social media, dar mai puțin entuziaști când vine vorba de internet banking. Cu toate acestea, tendințele indică un mare potențial: în ultimii doi ani, piața de e-commerce s-a dublat, 80% din tineri (cu vârsta cuprinsă între 16 și 34 de ani) au accesat Internetul de pe dispozitivele mobile, iar abilitățile digitale sunt în creștere.

Penetrarea banking-ului online a obținut o rată incredibilă de creștere, mai ales de pe dispozitivele mobile – de exemplu, numărul de accesări ale conturilor de internet banking de pe smartphone a crescut cu 214%, de la 40,6 milioane de autentificări, la 87 de milioane, în intervalul 2015 – 2016. Numărul de tranzacții realizate de pe mobil, în aceeași perioadă, a crescut cu 207%, de la 6 milioane de tranzacții, la 12,7 milioane. 

În cazul ING, la finalul primului semestru din acest an, peste 700.000 de clienți au folosit Home'Bank și s-au autentificat de 35 de milioane de ori, în 63% din cazuri, de pe telefoanele mobile. În primul semestru din 2017, clienții ING au realizat peste 10,4 milioane de tranzacții din aplicație, cu 26% mai mult decât în perioada similară a din 2016.
Analizând comportamentul clienților ING, este evident că aceștia preferă canalele de comunicare online în relația cu banca: 95% dintre aceștia aleg să interacționeze cu ING online și doar 5% aleg unitățile sau call center. Numărul de interacțiuni și solicitări de la clienți via dispozitive mobile s-a dublat, în ultimul an. 

Citeste si:

ING ar putea plăti amenzi semnificative pentru corupţie şi spălare de bani

Băncile îşi măresc profiturile în primul semestru

ING investeşte 800 de milioane de euro în platformele sale digitale şi DĂ AFARĂ 7.000 de angajaţi

AnimalZoo
Un VIDEO ce defineste DRAGOSTEA și LOIALITATEA. O poveste care te va...
Click
Cum îşi alege Kim Jong-Un sclavele sexuale. Dezvăluiri din interiorul regimului
Doctorul Zilei
Prof. dr. Leon Dănăilă: ”O boala este formată 50% din stare organică și 50%...
Ziare.com
Lumea se schimba radical. Seful Alibaba spune ce ar trebui sa invete copiii...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.