Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
miercuri, 14 iunie 2017

FOTO Kona, încă un pas către țelul Hyundai de a deveni marca asiatică nr. 1 în Europa

Autor:

Coreenii de la Hyundai au prezentat oficial noul Kona, un SUV de mici dimensiuni cu un design atrăgător și tracțiune integrală.

În lumea tot mai aglomerată a SUV-urilor de clasă B, puține modele oferă clienților posibilitatea de a opta pentru tracțiunea integrală. Gândite în special pentru „jungla urbană”, aceste crossovere nu diferă, de obicei, de mașinile din clasa mică decât printr-o gardă la sol ceva mai permisivă și un aspect mai sportiv.

Ei bine, în cazul noului Hyundai Kona, „rețeta” clasică pare să fi evoluat astfel încât, pe lângă o înălțime ceva mai mare decât a unui vehicul normal de clasă B și un design evoluat și sportiv – cârcotașii ar putea spune că are ceva influențe franceze, așa cum „i”-urile seamănă destul de mult cu vehiculele unui mare producător american prezent în Europa – micul SUV să ofere și o gamă de propulsoare modernă și, mai ales, tracțiunea integrală.

 

Conform producătorului, Kona poate fi comandat din această vară cu unul dintre cele două motoare alimentate cu benzină de 1.0 litri și 1.6 litri. Oferta pentru primul (1.0 T-GDi) este completată de o cutie manuală cu șase trepte, ansamblul motor-transmisie oferind 120 CP și un consum mediu de 5,3 litri / 100 km. Varianta mai puternică (1.6 T-GDi) poate fi comandată cu transmisia automată cu dublu ambreiaj și 7 trepte dezvoltată „in-house” de Hyundai și dezvoltă 177 CP. Consumul mediu anunțat de producător este de 7,3 l / 100 km. Această variantă poate fi dotată, opțional, și cu sistemul de tracțiune integrală. Cei care doresc un motor diesel pentru Kona vor trebui să aștepte până în vara anului viitor când modelul va primi un nou propulsor de 1.6 litri, alimentat cu motorină, care poate fi completat de una dintre cele două cutii de viteze (manuală, 6 trepte sau automată, 7 DCT) și de același sitem de tracțiune integrală.

 

Pe lângă un tren de rulare cât se poate de modern, și un design interior și exterior atrăgător, Hyundai Kona va deveni prima mașină din gama producătorului cu Head-Up Display (HUD). Și în materie de siguranță, Hyundai anunță sisteme de top care au darul, alături de toate celelalte detalii tehnice, să urce noul Kona cât mai sus pe lista doritorilor de mini-SUV-uri.

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: Fundația Nadia Comaneci
“Scurtciruit”, un film emotionant sustinut de Fundatia Nadia Comaneci

Autor: Multiact Media
Tai Ji Quan, arta marțială chinezească cu efecte terapeutice

Evz.ro
ŢĂRĂNCUŢELE DIN RUSIA habar n-au să pozeze. Cele mai RUŞINOASE IMAGINI din...
Evz Monden
A divorţat de Cabral, iar ACUM a dezvăluit ADEVĂRATUL MOTIV: “Nu putem să...
AnimalZoo
EMOȚIONANT! Un cățel nu a vrut să-și dezlipească capul de burta femeii! Uite...
Doctorul Zilei
9 LUCRURI pe care nu le știai despre AUTISM. Specialiștii au observat o...
Infoactual
Efectele abuzurilor din copilărie sunt la fel de puternice şi în perioada...
dcnews
Efectul Kovesi asupra Congresului PSD. Borza, despre mișcarea riscantă...
Kanal D
Desi au pierdut ambele dueluri aseara, Faimosii au primit mesajele astea de...
Economica
BREAKING NEWS! Lege nouă pentru concedii şi pentru mame!
Ziare.com
Pamant 2.0. Computerele vor fi de un miliard de ori mai inteligente decat...
Autobuild
Ai grijă pe cine “deranjezi” în trafic! Uite ce a pățit un șofer din...
Adevarul
Semnificaţia declaraţiilor ministrului Tudorel Toader
PlayTech
FBI, CIA și NSA avertizează: nu cumpărați telefoane Huawei și ZTE
Stirile Tvr.ro
Gazul și petrolul nostru, în atenția Chinei. O corporație chineză intră pe...
Click
A murit din cauza unei eșarfe! Destinul tragic al actriței care a jucat-o pe...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.