Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
vineri, 09 iunie 2017

La 17 ani, brand ambassador la o companie mondială

Autor:

Robert Nastasă are 17 ani, este elev la liceul teoretic Hyperion din Capitală, în clasa a XI-a, brand ambassador la Uber și cofondatorul Asociației Bucureștiul Tinerilor. Debordează de energie, pune multă pasiune în ceea ce face și, de peste doi ani, încearcă să arate tinerilor oportunitățile pe care le oferă România.

Copil fiind, visa ca într-o zi să devină Președinte pentru a da bani părinților care nu au suficienţi şi să cumpere jucării celor mici. Acum, planurile I s-au schimbat un pic. După ce a ajutat la crearea ONG-ului Bucureștiul Tinerilor, prin care organizează lunar în jur de 10-20 de evenimente unde reuneste multi tineri la ateliere si traininguri pentru a-și descoperi adevăratul potential, Robert și-a propus să devină antreprenor în serie.  

Primii pași

„Am pornit de la periferia orașului, într-o comună din Ilfov“, mărturisește tânărul. Atunci când și-a dat seama că parcursul academic standard și „cărarea“: școala-teme-note-liceu-alte teme - alte note- facultate - alte teme - alte note-job nu e tocmai ceea ce își dorește, din dorința de a-i ajuta pe cei de vârsta sa „a început să facă lucruri“. El a fondat Bucureștiul Tinerilor, dintr-o nevoie de a se dezvolta gratuit pe cât mai multe direcții cu putință. Iar pentru că nu a găsit ceea ce căuta a ales să „creeze“ el aceste oportunități, conectând oamenii pentru dezvoltarea tuturor tinerilor din Capitală. A visat să-i ajute pe cei ca el să fie cu un pas mai aproape de întregul lor potential, fiindcă cu toții au ceva la care se pricep și care trebuie să vină din interior. ONG-ul Bucureștiul Tinerilor a funcționat până acum cu 600 de lei, iar Robert a reușit, din septembrie 2015, să realizeze lucruri minunate fără buget, dezvoltând multe parteneriate, cu ajutorul cărora a reușit să găsească spații pentru evenimente și să atragă oameni care să își ofere cunoștințele, pro bono, colegilor săi. La început, nu avea o viziune clară, ci un singur țel: să ajute cât mai mulți tineri care erau în aceeași situație ca și el. Spune că l-a surprins plăcut să vadă că sunt foarte mulți oameni interesați de propria dezvoltare. La polul opus, spune că nu se aștepta să  primească atât de puţină susținere, pe cât ar fi sperat, de la mediul de afaceri din țară. A abordat sute de companii în ultimii doi ani, și cu toate acestea, doar două companii îl ajută acum cu spații gratuite pentru evenimente. 

Cel mai bun sfat pe care l-a primit? „Macro patience, micro speed“

Tânărul crede că are foarte multe oportunități în țară, iar pe termen lung vrea să aprofundeze și mai mult partea antreprenorială și să reușească să aducă valoare în viața oamenilor. Nu îl tentează absolut deloc să plece în străinătate și ține să fie foarte clar în această privință. „Sunt convins 100% că pot și o să am viața pe care mi-o doresc chiar aici, în țara noastră“, mărturisește el.

 

„Pe viitor vrem să începem să exportăm conceptul în centrele universitare mari ale țării și să formăm o federație, România Tinerilor“, mai spune tânărul. Tot prin Bucureștiul Tinerilor, el vrea să lanseze  Progressio Hub, un spațiu permanent pentru evenimentele organizate de asociaţia pe care o conduce, dar și o variantă accesibilă celor interesați de coworking sau specialiștilor în nevoie de spații profesioniste pentru întâlniri. Acesta va funcționa 12 ore pe zi, 7 zile pe săptămână și va fi deschis atât celor care vor să organizeze întâlniri, dar şi celor aflaţi la început de drum în meserii.

Robert Nastasă este și Brand Ambassador la Uber. Aici, principala și unica sa misiune este de a activa utilizatori noi și a le arăta cât de „cool“ sunt serviciile oferite de Uber. Din septembrie 2015 este vicepreședinte și membru fondator al Asociației Bucureștiul Tinerilor, iar în 2016, a fost specialist marketing digital la Global Records.

5 lecții pe care le-a învățat

Lecții învățate prin prisma Bucureștiul Tinerilor:
✔ Echitatea primează în relațiile cu oamenii.
✔ Dacă nu faci ceva cu pasiune, mai bine nu o faci.
✔ Încrederea este de aur.
✔ Responsabilitatea nu este o povară, este o binecuvântare.
✔ Plictiseala apare doar dacă vrei să apară.

Adevarul
Procuror DIICOT: „Dacă un cetăţean se masturbează în faţa fetiţei tale, nu va...
Ziare.com
Cel mai slab rezultat din istorie: O masina vanduta si in Romania a obtinut 0...
Evz.ro
Fără dubii, APOCALIPSA NUCLEARĂ, în block start. MESAJUL LUI KIM este clar,...
Adevarul
Arsenie Boca, „furat“ de unguri. Cine deţine brandul

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.