Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 03 octombrie 2017

Mașinile de lux supraviețuiesc electrificării

Autor:

Vehiculele de lux înglobează rapid noile cuceriri tehnologice și, chiar dacă nu se pliază în întregime pe „curentul verde”, își seduc potențialii clienți prin eleganță, confort și performanțe. La Frankfurt Motor Show, producăîtorii au dovedit că luxul nu se teme de „electrificare”.

 

Mercedes-AMG Project ONE

Marca Mercedes-Benz și-a onorat din nou istoria prin prezentarea unor vehicule spectaculoase. Pe lângă modelele de serie Clasa S Cabrio și Coupe, AMG G 65 și concepte futuriste precum EQ A, hala Damler de la IAA a avut o vedetă incontestabilă în Mercedes-AMG Project ONE, un vehicul care aduce tehnologiile din Formula 1 pe șosea și este menit să celebreze împlinirea a 50 de ani de către divizia sportivă AMG. Supercarul este propulsat de un sistem hibrid care dezvoltă 1.000 CP și împinge mașina de la 0 la 100 km/h în mai puțin de șase secunde.

 

BMW Seria 8 Concept

Viitor membru al segmentului de lux al mărcii bavareze alături de Seria 7, X7,  și i8, conceptul Seriei 8 va deveni vehicul de serie anul viitor și va reuni dinamica pronunţată cu luxul modern stabilind noi repere în segmentul coupé-urilor. Deși nu au fost dezvăluite date despre trenul de rulare este limpede că avem de-a face cu un adevărat bolid care înglobează tehnologii de top și un design dinamic.

Bentley Continental GT

 

A treia generație a modelului Continental GT are sub capotă un motor W12 TSI de 6.0 litri complet recalibrat, cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj și opt trepte. Exteriorul elegant și cât se poate de britanic este completat de un habitaclu în care luxul respiră prin fiecare por. Cum noul Bentley Continental GT împarte aceeași platformă cu Porsche Panamera este de așteptat ca luxul să se îmbine cu un nivel ridicat de sportivitate.

Ferrari Portofino

- Cel mai „ieftin” model Ferrari va costa 196.000 de euro

 

- Urmașul lui California lasă tehnologia pe planul secund, mizând pe combinația dintre preț și performanțe

- Oficialii italieni se așteaptă la vânzări de 3.200 de exemplare pe an

- Sub capotă se află un V8 care dezvoltă 600 CP

- Accelerația 0 – 100 km/h este realizată în 3,5 secunde.

(Articol publicat în Suplimentul Auto Capital apărut pe 25 septembrie 2017)

Citeşte şi:

Cu astfel de mașini electrice industria auto anunță viitorul FOTO

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (2) FOTO

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (1) FOTO

 

Roelant de Waard, Ford: Am lansat B-Max când monovolumele scădeau. EcoSport intră pe piaţă exact când segmentul său creşte puternic

Frankfurt Motor Show 2017: SUV-urile schimbă piaţa, iar electrificarea, afacerile industriei

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: SC THE MARKERS CONSULT SRL
La Cafelim gasesti boabe si capsule de cafea Lavazza

Autor: Adserving iAgency.ro
Melkior Professional – despre dragostea pentru machiaj dincolo de standardele ...

Evz.ro
MINUNEA DE LA STĂNILEȘTI. Alertă la Hollywood, URMEAZĂ RAIN MAN 2? Cazul care...
Doctorul Zilei
6 SEMNE care indică probleme ale glandei TIROIDE
AnimalZoo
Încă o DOVADĂ de PRIETENIE neobișnuită. Au ajuns chiar și CELEBRITĂȚI pe...
Evz Monden
Schimbare radicala in viata lui Teo Trandafir. Uite UNDE va lucra din toamna!...
Infoactual
Jocurile, comunicarea prin shitmoji şi grijile OMS [OPINIE] (Jocuri)
Ziare.com
Guvernul e la un pas de a pune cruce autostrazii Comarnic-Brasov, dupa ce a...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.