Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
luni, 12 iunie 2017

SCOR DEZARMANT! Autoturisme noi vs. mașini second-hand: 1 la 6

Autor:

În ciuda creșterii cu 23,3% a înmatriculărilor de autoturisme noi în primele cinci luni ale anului, piața acestora se află la mare distanță de cea a vehiculelor de ocazie.

Numărul de autoturisme noi care au intrat în circulație în România în perioada ianuarie – mai 2017 a crescut cu 23,3% față de perioada similară din 2016, până la 36.978 de unități. În același timp însă, au fost înamtriculate la noi 214.318 mașini de ocazie.

Conform  statisticii Direcției Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV), cel mai căutat brand de pe piața mașinilor noi este Dacia, marca autohtonă reprezentând un sfert din totalul achizițiilor. În afară de cele 9.039 unități Dacia, cumpărătorii au preferat brandul german Volkswagen (3.716 unități), pe locul trei în clasamentul înmatriculăriilor fiind Ford (3.433 unități). Alte mărci căutate de români în acest an sunt, în ordine, Skoda (3.305 unități), Renault (2.607 unități), Opel (1.781 unități) sau Mercedes - Benz (1.713 unități). 

Citește și: Numărul înmatriculărilor de autoturisme de ocazie s-a dublat

Citeste si:

EXCLUSIVITATE Mașinile mai vechi de 12 ani vor efectua ITP anual

Ce mașini electrice puteți achiziționa cu bonus de 10.000 de euro de la stat

EXCLUSIV Dacia se pregăteşte de lansarea în producţie a maşinilor pe gaz comprimat

Doctorul Zilei
Primele simptome ale cancerului mamar. Când e durerea de sân un semn de alarmă
Evz.ro
Se TEMEAU PCR și CEAUȘESCU de SECURITATE? GENERALUL Iulian VLAD răspunde...
Ziare.com
Cine ar putea fi succesorul lui Vladimir Putin la Kremlin
Evz.ro
Scandal în direct la Antena 3. ATACURI DURE şi apoi SCUZE. Dana Grecu a fost...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.