Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 01 mai 2018

Skoda nu face față cererii și mută, parțial, producția de SUV-uri în Germania

Autor:

Skoda, divizia cehă a grupului Volkswagen, va produce unele SUV-uri şi în Germania, pentru a face faţă cererii în creştere.

 

Încercările de a creşte producţia la principala uzină Skoda de la Mlada Boleslav, Cehia, unde sunt produse peste o jumătate de milion de automobile anual, sunt în impas pentru că sindicatele se opun extinderii  programului săptămânal de lucru astfel încât să includă și sâmbăta, au declarat pentru Reuters surse din interiorul grupului Volkswagen. 

Luni, Skoda a confirmat că cel mai recent SUV - Karoq - va fi produs şi la fabrica Volkswagen din oraşul german Osnabrueck, de la sfârşitul acestui an şi în 2019, pentru a face faţă cererii ridicate. 

Fabrica VW din Osnabrueck, unde sunt produse şi SUV-urile Porsche Cayenne, va vopsi şi va asambla Skoda Karoq, dar procesul va fi temporar, cea mai mare parte a producţiei Karoq urmând să rămână în Cehia, a precizat Skoda. 

Graţie cererii crescute din Europa şi China, vânzările Skoda au crescut cu aproape o treime în ultimii cinci ani, până la o cifră record de 1,2 milioane de autovehicule în 2017. În ultimii ani, producţia de automobile Skoda a fost extinsă pe pieţe precum China, India şi Rusia. 

Potrivit surselor citate de Reuters, în cazul în care capacităţile de producţie vor fi menţinute la nivelul actual, Skoda ar putea să rateze şansa de a vinde aproximativ 360.000 de automobile până în 2020. Sursele au adăugat că Volkswagen şi Skoda speră să găsească o soluţie la această problemă până la vară, ceea ce ar ajuta marca să îşi atingă obiectivul de a-şi extinde vânzările externe de la aproximativ 100 de ţări în prezent până la 120 de ţări în 2025. Printre opţiunile analizate, se numără identificarea unor facilităţi de producţie din interiorul grupului Volkswagen care, în prezent, sunt sub-utilizate, dar şi investiţii pentru construirea unei noi uzine Skoda în afara Cehiei, unde ar putea fi produse şi alte mărci de automobile din portofoliul VW. 

Având în vedere consecinţele scandalului Dieselgate, cel mai probabil Volkswagen va încerca să profite de orice capacităţi de producţie care nu sunt utilizate la maxim înainte de a construi o nouă uzină.

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: SC THE MARKERS CONSULT SRL
SCPA Murar și Asociații a lansat cea de-a 4-a ediție a lucrării Ghidul ...

Autor: SC Sanito Distribution SRL
Uscare și igienizare eficientă cu produse de unică folosință din hârtie

Evz.ro
Alexandra Stan s-a fotografiat cu PĂRȚILE INTIME la VEDERE. Fanii s-au LIPIT...
Doctorul Zilei
Un neurochirurg cunoscut atrage atenția: ”Cel mai comun simptom al unei...
AnimalZoo
Greu de crezut, dar ADEVĂRAT! Scene ȘOCANTE dintr-un adăpost din România....
Evz Monden
INCREDIBIL! O vedetă TV de la noi, OPERATĂ DE URGENȚĂ. Primele DECLARAȚII:...
Infoactual
Ministerul Sanatatii, acuzat de cenzura. Cum explica de ce a obligat...
Ziare.com
De ce avem nevoie de pensiile private: un manifest pentru cei care au intre...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.