Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
luni, 16 aprilie 2018

Mișcare surpriză în retailul de modă. Cum ajunge Moschino la publicul de masă

Autor:

Casa de modă italiană Moschino va colabora cu Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, care a lucrat înainte şi cu Balmain şi Stella McCartney, transmite BBC.

 

Colaborarea a fost anunţată de Jeremy Scott, director de creaţie la Moschino. Anterior, Scott a colaborat cu Adidas şi MAC Cosmetics. Începând din 8 noiembrie, H&M va vinde în magazinele sale îmbrăcăminte pentru femei şi bărbaţi realizată în colaborare cu celebra casa de modă.

Revista Vogue a informat că preţurile se vor situa între 18 şi 210 lire sterline. Printre fanii brandului Moschino se află Madonna, Miley Cyrus, Katy Perry şi Cardi B.

Din 2004, retailerul suedez a colaborat cu branduri ca Karl Lagerfeld, Versace şi Comme Des Garcons.

Luna trecută, H&M a raportat cel mai mic profit trimestrial din ultimii 16 ani, în condiţiile în care grupul a acumulat un stoc record de haine nevândute în valoare de peste patru miliarde dolari.

În cele trei luni până la finele lunii februarie, primul trimestru al exerciţiului fiscal al H&M, profitul operaţional a scăzut cu 61%, până la 1,26 miliarde de coroane suedeze, comparativ cu 3,21 miliarde de coroane în perioada similară a anului trecut. Stocul de haine nevândute a crescut cu 7% în ultimul trimestru, până la nivelul de 4,3 miliarde dolari.

Problemele H&M au fost agravate de vremea neobişnuit de caldă înregistrată de Europa în luna ianaurie, urmată de valul de frig din februarie, care a dat peste cap industria de retail. Aceste evoluţii au forţat compania să scadă şi mai mult preţurile pentru a reduce stocurile.

Compania va deschide anul acesta 385 de noi magazine, faţă de 400 programate iniţial, după ce în perioada august 2016 - august 2017 a inaugurat 418 de unităţi, ajungând la un total de 4.553 de magazine pe plan global. De asemenea, vor fi extinse vânzările online pe 43 de pieţe până la sfârşitul anului. Deja, rivala Inditex vinde online pe 45 de pieţe.

Pentru a sprijini comerţul electronic, H&M va extinde acordul de cooperare cu divizia de retail online a Alibaba, Tmall.

H&M se confruntă cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando.

Grupul suedez are opt branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, Arket şi H&M Home.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia. (Sursa: Agerpres)

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: SC​ ​CREATIVE​ ​DUAL​ ​SERVICES​
Frigider sau combina frigorifica? Ce sa alegi

Autor: SC Sanito Distribution SRL
Reciclarea – Coșurile de gunoi ideale pentru colectarea selectivă

Evz.ro
Fetele RELE, sufletul petrecerilor. LIPSA HAINELOR, ultima lor grijă....
Doctorul Zilei
Cinci teste medicale, recomandate femeilor, care depistează cancerul înainte...
AnimalZoo
O pisica uriașă a băgat spaima în englezi
Evz Monden
Elena Basescu si Syda s-au impacat! “Ne petrecem vacanţa împreună, ca o...
Ziare.com
Gospodarii dintr-un sat din Tulcea stau de 3 zile cu porcii morti de pesta in...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.