Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
sâmbătă, 12 mai 2018

Șeful BMW: Discuţiile privind producerea modelului Mini în China sunt încurajatoare

Autor:

Discuţiile cu Great Wall privind producerea modelului Mini în China "merg bine", dar ar putea dura câteva luni până la finalizarea lor, a afirmat vineri directorul general al producătorului auto BMW, Harald Krueger, potrivit Automotive News Europe.

 

Recent, grupul german BMW AG a anunţat că a semnat o scrisoare de intenţie cu producătorul auto chinez Great Wall Motor, care ar permite producţia automobilelor sale Mini în China. Ar fi pentru prima dată când modelul Mini este produs în afara Europei. 

De asemenea, BMW va lansa anul viitor primul model electric Mini la fabrica sa din Oxford, Anglia. 

"Îmi reamintesc că negocierile privind prima noastră societate mixtă cu firma chineză Brilliance au durat mult timp. Şi discuţiile cu Great Wall ar putea dura săptămâni sau luni, şi este ceva normal în această fază. Întrebaţi-mă la toamnă, ar trebui să ştiu mai multe atunci", le-a declarat jurnaliştilor Harald Krueger. 

Acesta a adăugat că cea mai presantă problemă este rezolvarea dificultăţilor tehnice legate de acest proiect, inclusiv designul care va fi folosit pentru modelele Minis produse în China. 

Vânzările Mini pe piaţa chineză au scăzut cu 9,2% în primele trei luni din acest an, la 6.662 unităţi, dar BMW se aşteaptă la majorarea livrărilor anul acesta în urma lansării unor noi versiuni. 

BMW intenţionează să înfiinţeze o a doua societate mixtă în China, pe lângă parteneriatul cu Brilliance, care produce acum modelele BMW. Până acum, BMW s-a bazat pe facilităţile sale de cercetare-dezvoltare din Europa pentru a produce actualul model Mini. Dar, înăsprirea reglementărilor din China au determinat BMW să mute producţia în statul asiatic. 

"Trebuie să avem anumite componente produse pe plan local, pentru ca un automobil să beneficieze de subvenţiile acordate la achiziţionarea unui model electric. Modelul electric i3 produs de BMW, dezvoltat şi produs în Germania, nu este eligibil pentru subvenţii în China deoarece nu are componente originare din statul asiatic", declara recent Peter Schwarzenbauer, membru al Board-ului BMW. 

Anul trecut, vânzările BMW pe piaţa chineză au crescut cu 11,3%, fiind al doilea producător de automobile premium din China după Audi, divizie a Volkswagen. Atât BMW cât şi rivalul Mercedes-Benz mizează pe faptul că pot produce noi automobile electrice pe baza designului convenţional al vehiculelor, în pofida scepticilor care susţin că este nevoie de o abordare mai radicală pentru a face faţă concurenţei venite din partea Tesla şi a altor start-upuri. 

În paralel, autorităţile de la Beijing şi-au propus ca automobilele electrice şi cele hibride să reprezinte o cincime din vânzările de automobile în 2025 şi pentru a-şi atinge acest obiectiv intenţionează să relaxeze prevederile cu privire la înfiinţarea de societăţi mixte. (Sursa: Agerpres)

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: SC ADA ONLINE SRL
Longevitate, inovatie si calitate la cele mai inalte standarde! Porti si ...

Autor: Links PR
Modpack Group, creștere de 20% în primul semestru din 2018

Evz.ro
Autoritățile despre MOARTEA protestatarului din Piața Victoriei. Era în...
Doctorul Zilei
Se întâmplă azi! Furtuna solară din ziua de 20 august ne poate transforma...
AnimalZoo
ȘOCANT! Un urs a fost LOVIT MORTAL de o mașină pe Autostrada 1 / FOTO în articol
Evz Monden
George Clooney are o SOSIE NEȘTIUTĂ DE NIMENI în Romania. Avem ceea ce poate...
Ziare.com
O treime din fructele si legumele bio se arunca, pentru ca sunt "prea...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.