Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
marţi, 13 mai 2014

Fostul proprietar al Floria.ro investeşte 500.000 de euro într-un serviciu destinat magazinelor online

Autor: 1166 Vizualizari

Fostul proprietar al florăriei online Floria.ro, Mugur Frunzetti, va investi 500.000 de euro în noul proiect Retargeting, ce are ca scop optimizarea serviciilor oferite propriilor clienţi de către magazinele online, potrivit anunţului făcut într-o întâlnire cu presa, organizată marţi.

 

“Acest business necesită un acţionariat mic, în care sunt angrenat alături de Rareş /Bănescu, fondatorul Retargeting.ro, n.r./. Un acţionariat mic este cu atât mai bine. După ce am vândut Floria.ro, primul lucru la care m-am gândit a fost ce altă afacere să fac, dar mai puţin în domeniul vânzării online de flori, după cum a fost înţelegerea cu cei care au cumpărat Floria.ro. M-am gândit la un business care să aducă plus valoare oricărui tip de magazin online. La un moment dat, am dat de proiectul lui Rareş şi mi-am dat seama că 90% din ideile mele le regăseam aici. Am demarat proiectul în versiune BETA la sfârşitul anului trecut”, a spus Frunzetti.

Acesta a menţionat că serviciul Retargeting va ieşi din stadiul BETA la începutul săptămânii viitoare, până în acest moment în program fiind cooptaţi 10 clienţi.

“Toată investiţia se va duce în dezvoltarea proiectului. O parte către dezvoltarea software şi o alta pe dezvoltarea pieţelor externe. Vizăm, în principal, pe plan extern, piaţa SUA, dar şi UK şi Canada. La începutul anul viitor vrem să deschidem un birou în California, iar bugetul alocat acoperă acest pas”, a afirmat Mugur Frunzetti.

Conform investitorului, pentru Retargeting lucrează, la ora actuală, 10 persoane, majoritatea pe zona de IT. Numărul angajaţilor va creşte în funcţie de numărul de clienţi ai startup-ului, echipa urmând să se extindă cu preponderenţă pe segmentul de Customer Care şi de Vânzări.

Prin intermediul noului serviciu, practic un magazin online are posibilitatea să monitorizeze activitatea clientului, iar în acest fel poate transmite acele oferte care cu adevărat sunt necesare.

“Marea majoritate a magazinelor online din România nu fac bani, ci pierd. Rata de conversie este extrem de mică. Cele mai importante puncte de care ţine cont un client sunt: preţul, încrederea în magazin şi serviciile oferite (transport, timp de livrare, garanţiile oferite etc). Noi încercăm să identificăm motivul pentru care clientul nu cumpără şi cum trebuie convins să facă acest lucru. Softul nostru se transformă, astfel, într-un 'self cognitiv' şi va învăţa din acţiunile fiecărui user în parte”, a explicat Frunzetti.

Proprietarii Retargeting.ro au precizat faptul că preţul de achiziţie al serviciului oferit diferă de la caz la caz şi poate pleca de la 200 de euro pentru un magazin online cu 20.000-30.000 de vizitatori şi 5.000 de abonaţi la Newsletter.

Mugur Frunzetti a vândut, în toamna anului trecut, către Zurich Broker afacerea Floria.ro, lider pe piaţa de florării online în România, după trei ani de business. La momentul tranzacţiei, cifra de afaceri a magazinului online era de un milion de euro iar cota pe piaţa de profil de 25%.AGERPRES

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor:
Părerile Profit Point despre țeapa Forex

Autor: SC THE MARKERS CONSULT SRL
Firma de Conta ofera servicii de contabilitate pentru PFA ireprosabile

Evz.ro
PREGĂTIRI DE RĂZBOI. SUA și RUSIA au mai FĂCUT un PAS spre CONFLAGRAȚIA...
Doctorul Zilei
Leucemia Mieloidă Cronică – LMC, forma rară de cancer care afectează celulele...
AnimalZoo
IMPRESIONANT! Și-a pierdut câinele și a postat o fotografie cu el pe...
Evz Monden
Ce spune Mihaela Bilic despre mitul celor două ingrediente care se pot...
Ziare.com
#Fara penali - USR a depus in Parlament toate semnaturile necesare. Urmeaza...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.