Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
sâmbătă, 24 februarie 2018

Hyundai Santa Fe a ajuns la a patra generație. Premiera mondială are loc la Geneva Motor Show

Autor: 1431 Vizualizari

SUV de clasa D, noul Hyundai Santa Fe se prezintă cu o parte frontală expresivă care adopta nouă identitate a mărcii, cu blocurile optice duble și grilă tip cascadă.

 

Designul noului model atrage prin grilă tip cascadă, de mari dimensiuni, încadrată de faruri, proiectoare și lumini de zi cu aspect futurist. Perspectiva laterală evidențiază caracteristicile dinamice ale autovehiculului. Silueta armonioasă este accentuată de linia simplă și elegantă a plafonului, care continuă fluid de la faruri până la lămpile din spate. Cu o lungime de 4.770 mm, o lățime de 1.890 mm și un ampatament de 2.765 mm, Santa Fe oferă confort sporit pasagerilor. Noua generație Santa Fe beneficiază de o arhitectură interioară ergonomică. Vizibilitatea pentru partea din spate a fost îmbunătățită prin extinderea suprafeței vitrate, geamurile secundare fiind mărite cu 41%, al doilea, respectiv al treilea rând de scaune beneficiind de o deschidere mai amplă. Pentru al doilea rând de scaune, spațiul la picioare a crescut cu 38 mm, iar scaunele au fost înălțate cu 18 mm. Spațiul la cap pentru cel de-al treilea rând a fost îmbunătățit cu 22 mm. Conducătorul auto și pasagerul față beneficiază de scaune reglabile electric, cu 10 poziții diferite. În plus, spațiul pentru bagaje a crescut cu 40 de litri, la 625 litri.

Noul SUV este echipat cu un sistem de tracțiune integrală HTRAC (denumirea combină litera H din Hyundai și prima silabă a cuvântului „tracțiune”), care presupune distribuție electronică variabilă a cuplului, în funcție de viteză autovehiculului și de aderența de care dispune fiecare roată. Aceasta este noua tehnologie 4x4 de la Hyundai, care controlează distribuția cuplului și a puterii de frânare diferit pe cele două punți în funcție de necesitate. A patra generație Santa Fe va fi disponibilă în două versiuni de motorizare diesel și una alimentată cu benzină, care au fost modificate pentru a corespunde noilor standarde Euro 6C. Propulsorul standard R 2.0 diesel este disponibil în două variante: 150 CP și 182 CP, asociat unei transmisii manuale în șase trepte sau noii transmisii automate în opt trepte (AT). Versiunea ultra- performanță 2.2 litri CRDi generează 197 CP, eficiența fiind îmbunătățită cu 3% până la 4%, datorită asocierii cu transmisia automată în opt trepte. Motorul Theta ÎI 2.4 litri pe benzină dezvoltă 185 CP.

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor:
Părerile Profit Point despre țeapa Forex

Autor: SC THE MARKERS CONSULT SRL
Firma de Conta ofera servicii de contabilitate pentru PFA ireprosabile

Evz.ro
Miza ASCUNSĂ din SPATELE SCRISORII anti-DRAGNEA. O AFACERE de 10 MILIARDE de...
Doctorul Zilei
5 întrebuinţări mai puţin cunoscute ale fructului de AVOCADO
AnimalZoo
IMPRESIONANT! Și-a pierdut câinele și a postat o fotografie cu el pe...
Evz Monden
Ce spune Mihaela Bilic despre mitul celor două ingrediente care se pot...
Ziare.com
Internetul nu va mai fi asa cum il stim: Ce e taxa pe link si care sunt cele...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.