Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
sâmbătă, 09 iunie 2018

Noul Hyundai Tucson va fi disponibil cu sistem de propulsie diesel - hibrid

Autor:

Modelul Tucson va fi disponibil cu un sistem de propulsie de tip „mild-hybrid”, susținut de o baterie de 48V. Este primul model Hyundai – și unul dintre primele din întreaga industrie – care va fi echipat cu noua tehnologie.

 

Producția SUV-ului de clasă compactă va demara în această lună, urmând a fi lansat pe piețele din Europa în vara acestui an. Întreaga gamă de motorizări este în conformitate cu reglementările Euro 6d Temp, în privința emisiile de noxe.

Pentru a continua succesul înregistrat în regiune, noul Tucson, care este cel mai vândut model Hyundai în Europa în 2016 și 2017, dispune de un design modificat și de o serie de noi tehnologii. Autovehiculul a fost conceput și construit integral în Europa pentru a îndeplini cele mai înalte standarde de calitate.

 

„Lansarea noului sistem de propulsie de tip „mild-hybrid diesel”, evidentiaza inca o data obiectivul companiei de a livra tehnologie accesibila unui numar tot mai mare de clienti”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice Presedinte Marketing si Produs la Hyundai Motor Europa. „Pentru a continua pe acest drum, sistemul a fost dezvoltat la nivel intern de catre inginerii nostri, la Centrul Tehnic din Europa si va fi disponibil in combinatie cu mai multe motoare pe viitor, ca parte a unui program in ceea ce priveste solutiile hibride pentru gama de modele.”

Sistemul de propulsie de tip „mild-hybrid” de 48V combinat cu motorul diesel de 2.0 litri include o baterie litiu-ion de 0.44 kWh 48-volt, un motor generator de pornire Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), un convertor LDC (joasa tensiune DC/DC) și un invertor. La accelerare, MHSG oferă un plus de putere de până la 12 kW, ajutând motorul diesel, consumul de combustibil fiind astfel redus. Sistemul realizează schimbarea automată între funcția de tractiune și cea de recuperare energie / generator MHSG. În plus, MHSG oferă ajutor motorului cu ardere internă, folosind energie din bateria de 48 V, reducând sarcina motorului în timpul accelerărilor normale și asigurând un cuplu suplimentar în cazul demarajelor puternice.

Motorul diesel de 2.0 litri este cea mai puternică versiune disponibilă pentru noul Tucson (186 CP). Autovehiculul este disponibil cu tracțiune integrală și poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte sau cu noua cutie automată cu opt viteze.

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: Links PR
Modpack Group, creștere de 20% în primul semestru din 2018

Autor: C.P.O. Economics Srl
Poate un loc de joaca sa fie prea sigur?

Evz.ro
Români, VINE MAREA SCUMPIRE! Lovitură năucitoare. Filmaţi bine vremurile...
Doctorul Zilei
Manevra Heimlich, operațiunea care îți poate salva viața! Când se impune...
AnimalZoo
Nu s-au gândit la nimic, au pus CONFORTUL lor pe primul loc! I GALERIE FOTO
Evz Monden
Trebuie sa slabesti, iar pofta de DULCE iti da batai de cap? Astazi te...
Ziare.com
Noua Lege a pensiilor: Guvernul spune ca elimina inechitatile, dar de fapt le...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.