Editura Evenimentul si Capital SECTIUNI
Versiune Web
miercuri, 11 iulie 2018

Se deschide un nou sediu pentru Serviciile de Eliberare a Pașapoartelor pentru București și Ilfov

Autor: 1410 Vizualizari

Din 16 iulie 2018, un nou sediu pentru Serviciile de Eliberare a Pașapoartelor pentru București și Ilfov.

 

În continuarea măsurilor luate la nivelul Ministerului Afacerilor Interne pentru eficientizarea activității de eliberare a pașapoartelor, începând cu data de 16 iulie, se va deschide un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple din București și județul Ilfov în centrul comercial ParkLake.

Cetățenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera și Piața Amzei își vor putea ridica pașaportul din punctul de lucru situat în ParkLake.

Noul punct de lucru se înființează prin relocarea sediilor serviciilor de pașapoarte din Șos. Pipera nr. 49, sector 2, și Piața Amzei, nr. 13, sector 1.

După operaționalizarea noului spațiu, pentru regiunea București-Ilfov vor fi primite solicitări și se vor elibera pașapoarte numai în două locații:

-         ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcționa 14 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte;

-         Plaza România, etaj 2, bd. Timișoara nr. 26, sector 6, în care vor funcționa 20 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte.

Demersurile pentru deschiderea punctului de lucru din ParkLake au fost făcute de Instituția Prefectului Municipiului București în urma solicitării ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, de a identifica soluții pentru îmbunătățirea condițiilor de desfășurare a activității de eliberare a pașapoartelor și pentru reducerea timpului de așteptare la ghișee.

Plata taxei pentru obținerea pașaportului se poate face:

•        on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului

•        de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului

•        prin mandat poștal (la orice Oficiu Poştal)

•        în numerar sau după caz prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului și, începând cu data de 11 iunie și la casieriile unităţilor CEC BANK.

Nu se percepe comision pentru această plată

SURSA: stiri.tvr.ro

Citeste si:

CAPITAL COMUNICATE

Autor: Web Cert Consult srl
Modele de documentatie ISO realizate de specialisti

Autor: HUNDRED PERCENT SRL
Cum creezi un magnet de lead-uri

Evz.ro
REVOLTA s-a REAPRINS în PSD. Se anunță o DEMISIE de RĂSUNET. Existența unui...
Doctorul Zilei
Antibioticul și antiviralul NATURAL cu cel mai larg spectru din lume! În...
AnimalZoo
DECIZIE uimitoare luată de specialiști după ce 13 FELINE au MURIT
Evz Monden
Ilie Năstase, decizie categorică înainte de divorț: „Nu o să îi las nimic, eu...
Ziare.com
Reactia si dubla masura a BOR dupa propaganda politica, facuta in biserica si...

LASA UN COMENTARIU





Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul CAPITAL.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.